27 Kasım 2013 Çarşamba

Hatırlar mısın ?


Hatırlar mısın bilmem..
Ama ben herşeyi dün gibi hatırlıyorum
17 ay öncede kaldı yaşanılan herşey..
ve 14 aydır bu çileyi çekiyorum
Günleri saymayı bırakalı çok oldu..
Haftalar çoğaldı ve parmaklarım yetmedi saymaya
Yatağımın bir ucundaki duvar dolunca
Bıraktım geceleri çizik atmayı..

***
Burayı hatırlamazsın
Bilmezsin de
Burası seni ilk aradığım ilk sesini duyduğum yerdi..
Birkaç rüyamda seni burada gördüm hatta

Tanıştığımızdan 3-4 gün sonraydı.

ve beni aramıştın..
Otobüsteydim ve sesini tertemiz duymak istiyordum..
Burada indim..
Kapatsam sana ayıp olurdu
Açsam ise sesinin tınısını hissedemezdim..

Burayı belki şuradan hatırlarsın
Şu meşhur diziden



Kuzeyin Cemreye kavuştuğu sahne burada çekildi..
Seninle konuştuktan çok çok sonra çekildi bu sahne tabi
Bir sene sonra falan..


Seni ikinci kez aradığım yer şurasıydı




Geceydi.. Hatırlarsın..
O ilk arayışımdan birkaç saat sonra..
Yanında ailen vardı galiba..
Hatırlayamıyorum..
Tatilde miydin yoksa ailenle miydin hatırlamıyorum..

Bak buna güleceksin..
Konuşacak laf bulamayınca
''Yıldızlar da çok güzel değil mi ? ''
Demiştim..
Senle konuşurken o denizin kenarında dolaşıyordum.. Arkadaşlarımdan uzaktaydım..
Hatta birisi denize düşüceksin lan önüne bak demişti bağırarak..

Sana '' yıldızlar da çok güzel değil mi ?'' dedikten sonra utanmıştım..
Saçmaydı.. Çocukçaydı..
Aynı yıldızlara baksak da
Farklı gözlerle bakıyorduk..
Gördüğümüz yıldızlar aynı değildi..
İkimiz de aynı güzelliği görebilseydik..
Yanyana olurduk..
Bu yüzden saçmaydı..

***



Aylar sonra senin yanına geldim..
Yanına geldiğimi sandım..
Sana söylemiştim evet..
Karşıyakadaydım..
Tanımadığımm bir evde
Daha önce hiç gelmediğim bir şehirin bilmediğim bi semtinde
Tek başıma seni arıyordum
O gün senin haberini aldığımda
Yani hayatında başkası olduğunu öğrendiğimde
Şurada yürümüştüm..
Ne yapacağımı şaşırmıştım..
Sana sözvermiştim sonuçta yine seni ne olursa olsun
Gidip İskelede bekleyecektim..
Ama erken çıktım..
Dışarda oturmak için ve yürüyüş yapmak düşünmek ve anlamak için..
Acı çekmek için çıktım dışarı..

Lunaparkın orada bindiğim otobüsten sahili görünce düğmeye basıp rastgele bir durakta inmiştim..
Şurasıydı tam



Orada gördüğün banklardan birine oturdum..
Bir sigara yaktım..
O gün yağmur yoktu..
Hava açıktı.. İnsanlar dışarı çıkmışlardı dolaşıyorlardı..
Oysa birkaç gün önce yağmur yağmıştı
O gün seni iskelede beklerken sırılsıklam olmuştum..
Ama iyi hatırlıyorum o gün hava çok güzeldi..
Artık gelmeyeceğinden emindim..
Çekirdek aldım vapura binmeden..
ve dışarda bir yere oturdum..
Ne hissettiğimi bile bilmiyordum..
Fotograflarınızı yazdıklarını görmüştüm..
Ne hissettiğimi hatırlamıyorum gerçekten..
Ama o gün güzel bir gündü..






Evet.. Hava güzeldi..
Deniz ışıl ışıldı..
Rüzgar esiyordu hatırlıyorum..
Tatlı soğuğu olan ince bir rüzgar vardı..

O yağmurlu günlerden hiç eser yoktu o gün







Sonra
Sen gelmedin..
Ben de çaresizdim..
Seni de
Kendimi de orada bırakıp evime gittim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder