2 Ekim 2012 Salı

güzel bir gün hikayesi

arabamın eski teybinin saatine göre saat şu anda öğlen 2yi çeyrek geçiyor.. Az yolum kaldı.. 3 saattir arabadayım ve aralıksız sürüyorum..  Yol boş biraz daha hızlanıyorum..Bir sigara daha yakıyorum ve radyoda gezmeye başlıyorum.. Biraz kulak tırmalayan cızırtı seslerine tahammül ettikten sonra güzel bir istasyon buluyorum.. Ne ''tesadüf'' ki aynı anda birlikte dinlediğimiz parçalardan birisi çalıyor..

Sigaramı anlamlandıran bu şarkıya dikiz aynasına sıkıştırdığım fotografın sadece gülümseyebiliyor tatlıca.. Elinden başka birşey gelmiyor gibi, gözlerindeki bakıştan bunu anlıyorum.. Belki de ona bakıp arabanın içinde tek başıma şarkıyı söyleyişime gülüyor bilmiyorum...

Yolculuk böyle sürüp gidiyor.. Ve nihayet oradayım... Kaç sefer oldu bilmiyorum yanına geleli.. Arkamızdaki güzel günlere bir yenisini daha ekleyeceğiz bugün daha.. Ama içim hala kıpır kıpır heyecanlı sizin semtinize girerken..Heyecanlıyım.. .. Kaç zamandır planlamıştık zaten bunu.. Kapının önüne aracımı çekiyorum yine..
Seni arıyorum... Senin oturacağın yan koltuğun penceresini açıp senin camına gözlerimi dikiyorum.. O da ne..
Camdan çıkıyorsun gülücükler dağıtarak.. Şımarık şey seni nasıl da gülüyosun öyle.. İçimde senden çalma bir sevinç ben de gülümsüyorum.. Arabanın camından uzanmış sana bakarken içerden makineni getirip bir fotografımı çekiveriyosun.. Mutluluğum içime sığmıyor ..İlkgünkü gibi taptaze..

Hadi diyorum. Bi dakka diyosun.. Arabadan iniyorum ve seni bekliyorum..

Sonra kapıda beliriyorsun..

Koşuyorum yanına sarılıyorum sana.. Sımsıkı..

Öpüyorum yanağından masumca.. Yüzün iki elimin arasında gözlerine odaklanmışım gülümsüyorsun.. Çok tatlısın inan içim eriyor..

Sohbet ediyoruz oracıkta..Ellerin ellerimde. ve Sonra arabaya geçiyouz.. Oturuyorum.. Sana bi daha dönüyorum arabayı çalıştırmadan.. O pamuksu sesinle noldu be diyorsun şımarıkça gülümseyerek..
Kaçıncı buluşmamız ama hala elim ayağım birbirine dolaşıyor seni gördüğümde.. Napiyim..
Sonra bir yerlere gidiyoruz.. Biraz turluyoruz.. Akşam üstü oluyor..Bir banka oturup sahili izliyoruz beraber..
Elinde torpidoya sakladığım ve sana süpriz yaptığım çiçekler var hala ..

Sonra yatağın öbür tarafına dönüyorum resmini bir kenara koyuyorum..
Gözüm yaşarmış gibi..
Kalkıp bir sigara daha yakıyorum.. Karanlıkta gözlerin daha bir parlıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder