5 Ekim 2012 Cuma

koca bir çocuk

evet o benim..

yaşına başına bakma.. boyuna falan.. sert görünüşüne bakma.. yılların eskittiği yüzüne yorgun gözlerine bakma.. o küçücük bir çocuk daha..

utanmadan ağlar bu çocuk.. yaşına başına bakmaz... annesinden ayrılmış çocuk gibi ağlar geceleri..

hayaller kurar.. çocukca hayaller kurar.. 20 yaşına gelmiştir ama o gerçek dünyayı bir türlü kabullenememiştir.. kendine bi hayal dünyası kurmuştur.. dünyadaki soluk renklere gözünü yummuş, elindeki bi iki tane pastel boyayla boyamıştır dünyasını... hala eline bi kağıt versen cin ali çizer.. sonra yanına bir cin ayşe.. onla ip atlar top oynar..

...

ben dünyayı kendi gözlerimden görüyorum.. ve böyle gerçekten çok güzel.. tertemiz.. biliyorum öyle değil bu dünya ama ben öyle olsun istiyorum.. öyle hayal ediyorum ve inandırıyorum kendimi..

çoğu zaman acı verse de hayallerde yaşamak.. en azından tertemiz bu hayaller... masum.. içinde en ufak bi karışıklık yok herşey apaçık.. renkler belli... insanlar gülüyosa gerçekten mutlu... güzel günler yaşanıyo.. ne biliyim.. arka fonda yumuşak bir piyano çalıyo..

....

bilmiyorum bunları okuyo musun ? ama bu hayal dünyamda yıllardır birini bekledim ben.. onu yarattım onla yaşadım onla sevindim onla üzüldüm.. gelicekti ve hiç gitmiycekti.. ellerimi sımsıkı tutucaktı.. ve bu hayal dünyasından gerçek dünyaya taşıcaktık.. eğer dedim ''o'' varsa ve gelirse..işte o zaman  bütün bu hayaller gerçekleşecek demekti..

birine hayatımı adadım.. sadece o ve ben ; ve bi ömür..

o sensin..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder