19 Kasım 2013 Salı

Seni Herkese Anlatacağım




Seni herkese anlatacağım..
Tıpkı ilerde evleneceğim kadına
ve doğmamış çocuğuma anlatacağım gibi seni herkese anlatacağım..

Bu hikayeyi unutmuş olabilirsin.. Aklına gelmiyor olabilirim.. Tıpkı aklıma geldiğinde artık içimin titremeyişi gibi artık ben de içinde hiçbir anlama gelmiyor olabilirim..  Benim içimde bir yerlerde kalışını , bir yerlere koyup hiç ellemeyip zamanın tozlarına boca ettiğim gibi sen de benim üstüme birşeyler örtüp beni orada öylece saklamış ve artık buna alışmış olabilirsin.. Bu alışmışlık çok kısa bir sürede de gerçekleşmiş olabilir.. Eskiyi yeniyle unutmak da kolaydır sana göre; eskiyi,  yeni bir eskiyle de.. Sen de bazı şeyler kolaydır bilirim.. Unutmak da susmak da ..sevmek de kolaydır silmek de.. Unutmak da ve sevilmek de.. ve yine unutmak da kolaydır..
Bilirim..

Ama ben seni böyle anlatmayacağım..
Bazen sitem ediyorum bazen yalvarıyorum sana elbette senin haberin olmuyor..
Bazen tüm yollarım sana çıkıyor habersiz
Bazen ise tüm yollarımı sana çok uzak çiziyorum..
Tek başına sevmek bu kadar acınası ve saçma işte..

Ben seni geçmişte seveceğim hep..
Akrebin ve yelkovanın geriye doğru aktığı,  zamanın zembereğinin bozulup, bundan 16 ay öncesine vardığı bir mucizede, tıpkı ikimizin tekrar tanışacağı ve tekrar bir ay birbirini seveceği gerçeği gibi.. seni tarihteki o kopup uçmuş eski sayfalarda, eski günlerde seveceğim sürekli.  Geçmişi değiştiremezsin.. Okuyup geçtiğin her sayfa okunmuş olarak kalır geri alamazsın.. Bildiğini unutursun belki ama bu öğrendiğin gerçeğini asla değiştirmez bilirsin..
Bilirim..











2 yorum:

  1. Yazınızı paylaşabilir miyim? hislerimi sanki bir nakış işler gibi kaleme dökmüşsünüz . Şayet ki izin verirseniz sizin adınızla paylaşmak isterim . Kelimelerinizin daha çok kalemle buluştuğu günler dilerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir telif hakkı savunması doğuracak durum söz konusu tolmuyorsa şayet yapacağınız paylaşımla herhangibir problem teşkil etmiyor durum.. fakat yazılı basılı bi mecrada ticari ya da herhangi başka bir amaçla kaynak gösterilmeksizin paylaşmanız ilgili fikri sinai haklar yasası kapsamında suç sayılır.. anlattıklarım çerçevesinde hareket etmenizi tavsiye eder teşekkür ederim..

      Sil